Σελίδες

Κανείς δεν πέθανε από ένα χωρισμό…Διαβάστε γιατί η Δούκισσα το πιστεύει

H Δούκισσα Νομικού γράφει:
Μια γυναίκα μπορεί… Αυτό είναι το μόνο σίγουρο…
A strong woman knows how to
keep her life in line. With tears in
her eyes, she still manages to say
«I’m fine.» 

Όλες μας έχουμε αυτήν την κρυφή δύναμη… Αυτό το κρυφό «ταλέντο» … Να γινόμαστε δυνατές, ακόμα και σκληρές πολλές φορές, να φοράμε ένα χαμόγελο, που στην αρχή είναι παγωμένο και σίγουρα όχι αληθινό ή πηγαίο, και να προχωράμε…
Πολλές φίλες, μου στέλνετε μηνύματα στο twitter  αλλά και στο ραδιόφωνο και μου ζητάτε συμβουλές για χωρισμούς… Δεν είμαι καλή στις συμβουλές, ειδικά στα συναισθηματικά θέματα… Και αυτό γιατί ποτέ δεν ακούω τις συμβουλές των άλλων… Κάνω αυτό που μου λέει το ένστικτό και η καρδιά μου… Όχι, στα θέματα καρδιάς δεν χωράει η λογική. Εκτός πια, και αν ο πάτος έχει γίνει μόνιμη κατοικία και χρειάζεται ένα χέρι βοηθείας ή μάλλον ένα «χέρι λογικής» !!!
Φίλες μου καλές, όσα και να σας πω αυτήν τη στιγμή, ξέρω ότι από το ένα αυτί θα μπουν και από το άλλο θα βγουν… Σας καταλαβαίνω… Όλες έχουμε περάσει από χωρισμούς, όλες τους έχουμε βιώσει στο πετσι μας, όλες έχουμε κλάψει … Όσο και να μας μιλούν, όσες αισιόδοξες συμβουλές και να μας δίνουν, όσα προξενιά και να θέλουν να μας κάνουν (!!!), το γυναικείο μυαλό δεν πρόκειται να ξεκολλήσει με τίποτα!
Να σας πω όμως κάτι αγαπημένες μου φίλες…; Δεν έχει τίποτα και κανένας, μεγαλύτερη αξία από εμάς. Το μότο μου είναι ότι: «Κανείς δεν πέθανε από έναν χωρισμό. Η γη συνεχίζει να γυρίζει».
Να ξέρετε πως αν κάποιος δεν είναι μαζί σας,  σας «τυρανναει» ή σας «κερατώνει», τότε δεν ήταν ποτέ δικός σας. Γιατί η αληθινή αγάπη δεν φέρνει πόνο, αλλά μόνο ευτυχία.
Γι’ αυτό βιαστείτε! Διώξτε ότι σας ταλαιπωρεί και ότι σας μαυρίζει! Το μόνο που καταφέρνει είναι να σας κρατάει στον πάτο. Κι όμως, η ευτυχία δεν είναι εκεί κάτω… Είναι ψηλά… Εκεί έξω… Είναι κοντά … Τόσο κοντά που δεν το έχετε καταλάβει! Θα έρθει και θα χτυπήσει την πόρτα… Και όταν χτυπήσει, θα χτυπάτε και εσείς το κεφάλι σας που τόσο καιρό ζούσατε σε ένα μαύρο όνειρο…! Όχι… Τα όνειρα πρέπει να είναι πάντα…ροζ!
Βρείτε λοιπόν την κρυφή δύναμη… Την έχετε ;-) Φορέστε το πιο λαμπερό χαμόγελό σας… Είπαμε, μπορεί να μην είναι πηγαίο στην αρχή, αλλά να ξέρετε πως το χαμόγελο κερδίζει πάντα!!! Όσο πιο νωρίς το καταλάβετε, τόσο καλύτερα! Όχι τίποτα άλλο… Δεν φαντάζεστε πόσες ευκαιρίες περνούν από δίπλα σας και εσείς τις χάνετε!!! ;-)

ΥΓ. Η ζωή είναι ωραία! (Τόσο κλισέ, το ξέρω! Αλλά τόσο αληθινό!)
ΠΗΓΗ: ENTERTV.GR