Σελίδες

Είχαν ένα εκατομμύριο λίρες στο ψυγείο τους για δύο μήνες, χωρίς να το ξέρουν

Ένα ζευγάρι από τη Βρετανία ανακάλυψε ότι ένα νικητήριο κουπόνι του λόττο αξίας ενός εκατομμυρίου λιρών βρισκόταν κολλημένο στο ψυγείο τους για περισσότερο από δύο μήνες.
Ο Άλαν και η Κιμ Έλιοτ άνοιγαν το ψυγείο καθημερινά, χωρίς να γνωρίζουν ότι το κουπόνι που είχαν τοποθετήσει ανάμεσα σε δύο μαγνητάκια ήταν το τυχερό που κέρδιζε ένα εκατομμύριο λίρες, σε κλήρωση του «EuroMillions» που είχε πραγματοποιηθεί το Μάρτιο.

Κάποια στιγμή λοιπόν, ο Άλαν πήρε την απόφαση να ελέγξει στην εφημερίδα για τον νικητή της… τότε κλήρωσης και έκπληκτος είδε πως ήταν ο ίδιος. Πήγε αμέσως να το εξαργυρώσει και σήμερα το ζευγάρι πλέει σε πελάγη ευτυχίας.

 Μπορεί το ζεύγος να έχασε περί τις 7.500 λίρες επειδή άργησε να το εξαργυρώσει, ωστόσο πλέον κάνουν τα δικά τους σχέδια για το πώς θα ξοδέψουν το υπέρογκο ποσό το οποίο έχουν στην κατοχή τους. Όπως λένε σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν διακοπές σε υπερπολυτελές ξενοδοχείο και να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο.


«Πήγα στο πρακτορείο και έμαθα πως κέρδισα ένα εκατομμύριο λίρες. Δεν το πίστευα στην αρχή και νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα. Όταν συνειδητοποίησα το μέγεθος του ποσού, έτρεξα στο σπίτι για να ενημερώσω τη γυναίκα μου», δήλωσε ο Άλαν.


 «Ο Άλαν με είχε πάρει τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε κάτι σημαντικό να μου πει. Εγώ φοβήθηκα ότι συνέβη κάτι κακό και έβαλα τα κλάματα. Μετά από λίγο μπήκε στο σπίτι και μου είπε: «Είμαστε εκατομμυριούχοι». Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου και χρειάστηκα λίγη ώρα για αν το συνειδητοποιήσω», δήλωσε η 45χρονη.