Σελίδες

Θέλω όλα στο σπίτι μου να μυρίζουν ωραία!


Όλοι θέλουμε το σπιτάκι μας να μυρίζει ωραία και τα ρούχα μας να κρατάνε την μυρωδιά του φρεσκοπλυμένου και φυσικά με χαμηλό κόστος.

Και να τι κάνω για να έχω πάντα ένα σπίτι με υπέροχα αρώματα...


 Για το σπίτι

1.Βάζω ένα κατσορολάκι να βράσει με νερό και φέτες πορτοκάλι,  κανέλα και γαρίφαλο.

Για τα συρτάρια
 2. Θέλω τα συρτάρια μου να μοσχοβολάνε, τοποθετώ στο εσωτερικό τους ένα τούλι με αποξηραμένες φλούδες πορτοκαλιών

Για την ντουλάπα
3. Τυλίγω  σε ένα τούλι ένα φύλλο δάφνης, ένα ξυλάκι κανέλας, μαύρο πιπέρι και ωμό ρύζι. Τι πιο ωραίο τα ρούχα μου να μυρίζουν όμορφα όπως όταν βγαίνουν απο το πλυντήριο

 Για το ψυγείο
4. Για το ψυγείο μου βάζω ένα ποτηράκι μαγειρική σόδα ή ελληνικό καφέ. Εξαφανίζει όλες τις δυσάρεστες μυρωδιές.

Για την κουζίνα 

5. Κάθε φορά που θέλω να εξουδετερώσω άσχημες μυρωδιές όπως από ψάρι, βάζω στο γκριλ να ψηθούν φλούδες, από εσπεριδοειδή, όπως πορτοκάλια, μανταρίνια, λεμόνια, γκρέιπ φρουτ). Και τα αφήνω να ψηθούν για ένα λεπτό με ανοιχτή την πόρτα του φούρνο.

Το σπιτάκι μου τώρα Μοσχοβολάει!