Σελίδες

"Είμαι social, αν και κατά βάθος antisocial! "


"Σάββατο 9.15 π.μ.  Απολαμβάνω το πλούσιο σε φυτικές ίνες πρωινό μου και παράλληλα ανοίγω  τον λογαριασμό μου στο Facebook για να διαβάσω τα τελευταία σχόλια και  τα παραλειπόμενα της χθεσινής μέρας από τους διαδικτυακούς μου φίλους.  

Με περισσή λαιμαργία σκανάρω με το βλέμμα μου αναρτήσεις, πρόσωπα και  δημοσιεύσεις ικανοποιώντας την αχόρταγη επιθυμία μου να μάθω τα πάντα  πλην εκείνων που αξίζει πραγματικά να μάθω όπως θα έλεγε και ο Όσκαρ  Ουάιλντ παραλληλίζοντας τον κοινωνικό σχολιασμό της εποχής του, με το  σύγχρονο διαδικτυακό κουτσομπολιό που διαδραματίζεται σήμερα στη  δημοφιλή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης.     Τελικά το ενδιαφέρον μου εξατμίζεται πολύ γρήγορα, μιας και τα πράγματα  δεν έχουν αλλάξει και πολύ όχι μόνο από χθες αλλά και από κάθε άλλη φορά  που εισέρχομαι στην αρχική σελίδα. Πρόσωπα με πανομοιότυπες πόζες και  σουφρωμένα χειλάκια, μεταμορφωμένες αιθέριες υπάρξεις ποζάρουν σε  μαγικές εικόνες από το instagram, κλεμμένα γνωμικά (quotes) και σύγχρονα  ευφυολογήματα (λέμε τώρα) με στόχο να εντυπωσιάσουν και να προκαλέσουν  το κοινό αίσθημα, ανέκδοτα που σου προκαλούν το παγωμένο χαμόγελο μιας  ψυχρολουσίας με έναν κουβά παγάκια.     Υπάρχουν και κάποιοι «παραδοσιακοί »τύποι που επιμένουν να μας  ενημερώνουν για την προσωπική και κοινωνική τους ζωή αναρτώντας σε  καθημερινή βάση φωτογραφίες από την καθημερινότητα τους , την οικογένεια  τους και ενημερώνοντας μας μέσω android για το που βρίσκονται την κάθε  στιγμή. Προσθέτοντας και ολίγη φαντασία στα τεκταινόμενα κάποιες φορές,  έτσι για το αλατοπίπερο της ενημέρωσης που μας προσφέρουν. Όπως παλιά  που οι κυρίες της γειτονιάς μαζευόντουσαν στα πεζούλια και στις αυλές  και σχολίαζαν φίλους και γνωστούς, μόνο που τώρα φροντίζουν να μας  ενημερώνουν για την ζωή τους οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές.     Κλείνοντας τη σελίδα μου στο Facebook αναρωτιέμαι πάντα αν ήρθε η ώρα να  διαγράψω τον προσωπικό μου λογαριασμό. Να ξεγράψω από τη μνήμη μου  διαδικτυακούς «φίλους» που μ' ευκολία ζητάνε την αποδοχή σου και το  ενδιαφέρον σου στην εικονική πραγματικότητα αλλά back to real life δεν  σου λένε ούτε καλημέρα, εκατοντάδες ανούσια και ανόητα like (θα μπορούσα  να γράψω ολόκληρο μανιφέστο εναντίον τους) μέχρι και σε θανάτους  δημοφιλών προσώπων, πρόσωπα γεμάτα ηδυπάθεια με στόχο να εντυπωσιάσουν  με την γοητεία τους και να φλερτάρουν με άνεση από την οθόνη του  υπολογιστή τους. Άνθρωποι που ζητούν απελπισμένα την προσοχή σου και  λίγη δημοσιότητα, που θαμπώθηκαν από την απατηλή λάμψη της ματαιοδοξίας .  Ποιος άλλωστε δεν έχει βρεθεί κάποια στιγμή κάτω από τους κενόδοξους  προβολείς της;

Καλή σας μέρα, και μην ξεχνάτε αγαπητοί φίλες και φίλοι, η ζωή είναι  εκεί έξω και περιμένει να γράψετε την δική σας ιστορία.   

Υ.Σ. Φροντίστε να διαδώσετε το παραπάνω κείμενο. Κάθε σας κλίκ στη  σελίδα αυτή προσυπογράφει στο να σταματήσουν οι πυρηνικές δοκιμές στη  Βόρεια Κορέα! "





Της Χρύσας Λαμπροπούλου απο lifo.gr
.