Σελίδες

Οι top 5 απο τις αγαπημένες μου κολόνιες.

Γεια σας,

Μετά από πολύ σκέψη για να καταλήξω στο τι "προσωπικό" άρθρο να ανεβάσω (το έκαψα εν ολίγης) αποφάσισα να σας πώ τις 5 πιο αγαπημένες μου κολόνιες. Τις οποίες σας τις προτείνω να τις αγοράσετε.



  1. Αρχικά σας προτείνω την Allure της Chanel την Sport. Μια μεστή κολόνια που κρατάει στο δέρμα δυνατό άρωμα.
  2. Ακόμα, μια της Chanel είναι η bleu de chanel. Δυνατό άρωμα κρατάει και είναι λίγο καλύτερη απο την πρoηγούμενη που ανέφερα αν και η παραπάνω είναι πιο καινούρια έκδοση.
  3. Επιπλέον, απο τις top αγαπημένες μου είναι η dsquared potion. Την έχω αγοράσει ήδη 2 φορές είναι η κολόνια που μένει στα ρούχα για μέρες, μένει στην μνήμη των κοριτσιών και γενικά ΓΙΑ ΜΕΝΑ πάντα είναι top. 
  4. Η Carolina herrera 212 vip είναι ακόμα μία κολόνια που αγόρασα, είναι συμπαθητική για όλες τις ώρες δεν έχει πολύ διάρκεια αλλά για όσο κρατάει είναι ωραία.
  5. Επόμενη κολόνια είναι η Ralph Lauren 3. Η δεύτερη top για μένα, διότι εκτός του οτι μένει επάνω μου σχεδόν όλη μέρα το άρωμα της είναι εξίσου "τραβηχτικό" στο αντίθετο φύλο.
αυτές ήταν για μένα οι καλύτερες κολόνιες που έχω χρησιμοποιήσει τους τελευταιούς 6 μήνες. περιμένω σχόλια σας και προτάσεις για άλλα "προσωπικά" κείμενα άλλα και κολόνιες...
 
Φιλικά,
Αναστάσης.