Σελίδες

Επώνυμα tweets για το λουκέτο στην ΕΡΤ - Καλημέρης, Αρβανιτάκη, Αλιάγας, Μαχαιρίτσας



Ουκ ολίγοι επώνυμοι επέλεξαν να σχολιάσουν μέσω twitter το λουκέτο στην ΕΡΤ. Γενικώς, στο twitter η συντριπτική πλειονότητα των σχολίων αφορούν στο τέλος εποχής της ΕΡΤ.


Ιδού κάποια από αυτά:
Τζώνυ Καλημέρης: «Ολα τα έχω ζήσει στην ελληνική τηλεόραση...»

Νίκος Αλιάγας: «Η σκέψη μου κοντά στους συναδέλφους της δημοσιογραφικής μου νιότης. Πως φτάσαμε ως εδώ?Pensee emue pour mes confreres de la tv grecque #ert»

Μαρία Καρχιλάκη: «Η οθόνη πάγωσε – έχει ένα θαυμαστικό στη μέση και γράφει από κάτω Χωρίς Σήμα (ώρα 23:13) – ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ #ert»

Ελευθερία Αρβανιτάκη: «Δεν αναγνωρίζω τον τόπο μου, ούτε τη χώρα μου. Πραξικοπηματικές ενέργειες όπως η σημερινή με γεμίζουν ντροπή κ θυμό. Είμαι κι εγώ εκεί.#ert»

Αλεξάνδρα Πασχαλίδου: «Why am I not surprised? Greek naziparty Golden Dawn supports government's decision to close public radio & tv. #Greece»

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: «Άλλο εξυγίανση κι άλλο πονάει το δόντι και κόβουμε το κεφάλι! #ert..»

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας : BPIΣKOMAΣTE ΣTA ΠPOΘYPA OPIΣTIKHΣ KATAPΡEYΣHΣ..ΠAPAΛOΓIΣMOΣ KAI ΠAPOΞΥΣMOΣ ΓIA ΞEΠOYΛHMA