Σελίδες

Madonna: Με βιάσαν στα 19 μου στην ταράτσα ενός κτηρίου



Η «βασίλισσα της pop» μας μιλάει για τη ζωή της σε πρώτο πρόσωπο!
 Με μια ανοιχτή επιστολή στους αναγνώστες του περιοδικού Harper’s Bazaar, η Madonna, 55, μοιράζεται την τραυματική εμπειρία της , όταν σε ηλικία 19, με μόλις 35 δολάρια στην τσέπη, έφτανε από το Rochester του Michigan στη Νέα Υόρκη, για να κυνηγήσει τα όνειρά της: την βιάσαν!

Η ίδια αναφέρεται ακόμα στην εφηβεία της, στο εκκεντρικό της lifestyle, την απόφασή της να κάνει παιδιά, αλλά και στην άγρια κριτική που δέχτηκε όταν αποφάσισε να προχωρήσει σε υιοθεσία.
Για τον βιασμό: «Η Νέα Υόρκη δεν ήταν όλα όσα πίστευα ότι θα είναι. Δεν με υποδέχτηκε με ανοιχτές αγκάλες. Τον πρώτο χρόνο, με απείλησαν με όπλο. Με βιάσαν στην ταράτσα ενός κτηρίου, στην οποία με οδήγησαν κρατώντας ένα μαχαίρι στην πλάτη μου (…) Ήμουν, όμως, θαρραλέα και αποφασισμένη να τα καταφέρω. Αλλά ήταν δύσκολα και ήμουν μόνη, και έπρεπε να προκαλώ τον εαυτό μου καθημερινά για να μην τα παρατήσω».
Για το εκκεντρικό στιλ της: «Αν δεν μπορώ να είναι προκλητική στη δουλειά μου ή στη ζωή μου, δεν βρίσκω το λόγο γιατί να είμαι σ’ αυτό τον κόσμο».
Για την εφηβεία της: «Πολλοί με θεωρούσαν περίεργη. Δεν είχα πολλούς φίλους. Αλλά τελικά αυτό μου βγήκε σε καλό στο τέλος, γιατί όταν δεν είσαι δημοφιλής και δεν έχεις κοινωνική ζωή, έχεις πολύ χρόνο για να αφιερώσεις στα μελλοντικά σου σχέδια. Και αυτό για μένα σήμαινε ότι φεύγω για τη Νέα Υόρκη για να γίνω καλλιτέχνης. Για να μπορώ να εκφράσω τον εαυτό μου σε μια πόλη γεμάτη αντισυμβατικό κόσμο. Για να το διασκεδάσω σε έναν κόσμο που όλοι τολμούν και προκαλούν».
Για τα πρώτα χρόνια και τα πρώτα βήματα στη καριέρα της στη Νέα Υόρκη:«Ήμουν τρομαγμένη και φρίκαρα από τη μυρωδιά του κάτουρου και του εμέτου στο διάδρομο της πολυκατοικίας που έμενα. Προσπαθούσα να γίνω επαγγελματίας χορεύτρια, ενώ πλήρωνα το νοίκι μου ποζάροντας γυμνή για καλλιτέχνες. Όταν είσαι 25, είναι πιο εύκολο να τολμάς, ειδικά αν είσαι pop star, η εκκεντρική συμπεριφορά είναι κάτι που περιμένουν οι άλλοι από εσένα».
Για την απόφασή της να γίνει μητέρα: «Στα 35 μου, είχα πάρει διαζύγιο και έψαχνα την αγάπη σε λάθος μέρη. Αποφάσισα ότι ήθελα να είμαι κάτι περισσότερο από το κορίτσι με τα χρυσά δόντια και τους γκάνστερ γκόμενους… Ήθελα να γίνω μητέρα, αλλά συνειδητοποιήσα το ότι ήμουν μια μαχητής της ελευθερίας δεν σήμαινε ότι είμαι και κατάλληλη να κάνω παιδιά».
Για την υιοθεσία του γιου της David και την κριτική που δέχτηκε: «Κάποια στιγμή, και ενώ ο κόσμος έμπαινε σε μια ύφεση, άρχισα να νιώθω μια ντροπή για τα πλούτη μου. Συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν πολλά παιδιά στον κόσμο χωρίς γονείς ή οικογένεια να τα αγαπά (…) Έκανα αίτηση σε μια υπηρεσία για υιοθεσίας και αντιμετώπισα όλη τη γραφειοκρατία, τα τεστ και την ανανομή που αντιμετωπίζει κάποιος που θέλει να υιοθετήσει. Και τότε με προσέγγισε μια γυναίκα από το Μαλάουι και μου είπε για τα εκατομμύρια ορφανά στη χώρα της. Πριν καλά καλά το καταλάβω, βρέθηκα σε ένα ορφανοτροφείο στην πόλη Mchinji, όπου συνάντησα το γιο μου David. Παρά το γεγονός ότι ήμουν πολύ ευτυχισμένη μ’ αυτό, δεν περίμενα ότι θα βρεθώ στο “μάτι του κυκλώνα” για μια ακόμα φορά. Με κατηγόρησαν για απαγωγή, trafficking παιδιών, ότι χρησιμοποιήσα τη φήμη μου για να προσπεράσω τη γραφειοκρατεία, ότι δωροδόκησα ανώτερους υπαλλήλους, για μαγεία. Όπως και να το πεις, είχα κάνει για όλους αυτούς κάτι παράνομο! Μπορούσα να καταλάβω μέχρι τότε γιατί κάποιοι με έκριναν για το ότι έκανα ότι αυνανίζομαι στη σκηνή ή γιατί εξέδωσα το βιβλίο μου για το sex, ή ακόμα γιατί φιλήθηκα στο στόμα με τη Britney Spears, αλλά δεν μου είχε περάσει ποτέ από το μυαλό ότι θα με κατηγορούσαν επειδή αποφάσισα να υιοθετήσω ένα παιδί! Ήταν μια εμπειρία που μου άνοιξε τα μάτια και αυτό που κατάλαβα είναι ότι: Αν δεν είσαι αποφασισμένος να παλέψεις γι’ αυτό που πιστεύεις, τότε μην μπεις στον κόπο».
joytv.gr