Το ραδιόφωνο της Χαλκίδας Νο1!
Στα συγκεκριμένα βραβεία βραβεύτηκε η καινοτομία, η δημιουργικότητα, η ιδέα μέσα από μια διαδικασία αξιολόγησης με κριτήριο την αποτελεσματικότητα , τα οφέλη, την καινοτομία, την πρωτοτυπία, την αισθητική του αποτελέσματος και την μεθοδολογία που ακολουθήθηκε από τον υποψήφιο.
Ανάμεσα σε πολλές αξιόλογες συμμετοχές από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους, ο ΣΟΚ FM 104.8 και ο Άρης Λουμάκης βραβεύτηκαν για την αποτελεσματικότερη χρήση προώθησης μιας μάρκας-εταιρείας στο Twitter (Best Overall Brand Presence on Twitter), αποδεικνύοντας έτσι ότι τα social media είναι θέμα ιδέας και δημιουργικότητας.
Το project που βραβεύτηκε αφορά την εφαρμογή που ανέπτυξε η Artcide για λογαριασμό του ΣΟΚ FM 104.8, Ραδιόφωνο στο Twitter – Audience Engagement. H συγκεκριμένη υπηρεσία δίνει την δυνατότητα στον ακροατή να επιλέγει το αγαπημένο του τραγούδι και σε πραγματικό χρόνο να ενημερώνεται από το Twitter, κάθε φορά που ο ΣΟΚ FM 104.8 το μεταδίδει.