Σελίδες

Κάνουμε σεξ για 237 διαφορετικούς λόγους!




Είναι βέβαιο πως δε χρειάζεται να έχουμε κάποιο συγκεκριμένο λόγο για να κάνουμε σεξ… Όμως οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τέξας είχαν την περιέργεια να ανακαλύψουν καθέναν από τους λόγους που μας ωθούν να κάνουμε σεξ.


Η μελέτη τους ήταν η μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ σχετικά με το θέμα αυτό. Αποκάλυψε 237 διαφορετικά κίνητρα που σχετίζονται με δεκάδες διαφορετικούς παράγοντες, από την ερωτική έλξη έως την εκδίκηση.

Οι ερευνητές ρώτησαν 400 φοιτητές, άνδρες και γυναίκες, ποιος είναι ο βασικός λόγος που κάνουν σεξ. Δείτε ποιες ήταν οι 20 κορυφαίες απαντήσεις τους.

1. Παρασύρθηκα από τη στιγμή.
2. Απλώς συνέβη.
3. Βαριόμουν.
4. Ήταν η κατάλληλη στιγμή.
5. Κάποιος με προκάλεσε.
6. Ήθελα να αισθανθώ οικειότητα.
7. Ήθελα να νιώσω πιο κοντά στο Θεό.
8. Ήθελα να με αποδεχτούν οι φίλοι μου.
9. Με συναρπάζει.
10. Επιθυμούσα τη συμφιλίωση μετά από έναν καυγά.
11. Ήθελα να απαλλαγώ από το θυμό.
12. Είχα πάρει ναρκωτικά.
13. Ήθελα να κάνω κάτι που θα μπορώ να διηγηθώ στους φίλους μου.
14. Ήθελα να εκφράσω την αγάπη μου.
15. Επιθυμούσα τη σωματική απόλαυση.
16. Ήθελα να δείξω τρυφερότητα στο σύντροφό μου.
17. Ένιωθα ότι το «χρωστάω» στο σύντροφό μου.
18. Ένιωσα ερωτική έλξη.
19. Είχα ανεβασμένη ερωτική διάθεση.
20. Οι φίλοι μου κάνουν σεξ και ήθελα κι εγώ το ίδιο.