Σελίδες

Τρύφωνας Σαμαράς: "Οι κοπέλες που δουλεύουν στο εξωτερικό είναι πιο απλές και από τις Ελληνίδες"



Ένας χαρισματικός κομμωτής, ο οποίος έχει συνεργαστεί με σημαντικές προσωπικότητες, στον καλλιτεχνικό τομέα. Τα τελευταία χρόνια, η αναγνωρισιμότητα του εκτοξεύτηκε, μετά τη συμμετοχή του στο Dancing With The Stars.


Το επάγγελμα του κομμωτή υπήρχε από μικρός στα σχέδια σας;


Δεν το φανταζόμουν, ούτε το πίστευα. Ήθελα να γίνω μοντέλο. Καθώς πήγα στη Μαίρη Δρακοπούλου, η οποία είχε πρακτορείο μοντέλων, ένας φίλος μου είπε: ότι είμαι κομμωτής και μου ζητήθηκε να κάνω
hairstyling. Και κάπως έτσι άρχισαν όλα. Δεν με ενδιέφερε η δουλειά απλά μόνο σε ένα κομμωτήριο, το θεωρούσα εύκολο και δεύτερο.
 
Η εμφάνιση μπορεί να μεταμορφώσει μια γυναίκα;

Σίγουρα, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η εμφάνιση και ναι μεταμορφώνει μια γυναίκα. Αλλά πρέπει να υπάρχουν και άλλα πράγματα στο χαρακτήρα της, για να την αναδεικνύουν.

Πώς αποφασίζετε με ποιόν τρόπο θα κάνετε τα μαλλιά μιας γυναίκας;
 
Αρχικά ρωτάω τη γνώμη της και μετά θα προτείνω κι εγώ τη δική μου και ανάλογα θα πράξω. Συνήθως μου αρέσουν τα απλά πράγματα και τα φυσικά, αλλά σημαντικό ρόλο παίζει και το στυλ του κάθε ανθρώπου.

Πώς ήταν η συνεργασία με τα τοπ μόντελς, όπως η Ναόμι Κάμπελς και η Εύα Χερτζίκοβα;

Όλες αυτές οι κοπέλες που συνεργάστηκα στο εξωτερικό είναι πιο απλές και από τις Ελληνίδες. Δεν έχουν ¨ τουπέ¨ και ξέρουν να προσαρμόζονται, διότι τους συμβαίνει καθημερινά. Άλλωστε όταν ¨είσαι, δεν χρειάζεται να το παίζεις¨ και εκτός από κομμωτής πρέπει να είσαι και ψυχολόγος. Όσο αναφορά τη Ναόμι, ήταν άψογη, παρόλο που ακούγονται διάφορα. Μεγάλο ρόλο παίζει ο τρόπος που θα πλησιάσεις τον κάθε άνθρωπο.
Το Dancing With The Stars, τι ρόλο έπαιξε στην πορεία σας;

Το Dancing With The Stars  δεν με επηρέασε καθόλου. Στη τηλεόραση δεν χρειάζεται να δίνεις βάση. Πρέπει να την εκμεταλλευτείς, όπως σε εκμεταλλεύεται και αυτή.

Πώς ήταν η εμπειρία σας στο << Δια Ταύτα >> με τον Λάκη Λαζόπουλο;

Πολύ ωραία εμπειρία! Ήθελα να ξανακάνω τη σκηνή για να μην τελειώσει ποτέ αυτό. Και περισσότερο μου άρεσε αυτός ο ρόλος, γιατί ήταν κοντά σε μένα. Επίσης, μου έκανε εντύπωση ο Λάκης Λαζόπουλος, που παρόλο που είναι τόσο μεγάλος είναι και τόσο απλός.

Ποια η σχέση σας με το
internet;
Δεν ασχολούμαι με το internet, με κουράζει πολύ. Προτιμώ την ανθρώπινη επαφή.

Πόσο δύσκολο είναι να μπορέσει κάποιος να διαχειριστεί τη δημόσια εικόνα του;
Αρκετά δύσκολο να μπορέσει κάποιος να διαχειριστεί τη δημόσια εικόνα του. Και αν κάποια στιγμή δεν την έχεις, το γεγονός αυτό μπορεί να σε τρελάνει.

Φέτος, σκοπεύετε να φτιάξετε ξανά ημερολόγιο;

Ναι θέλω να το κάνω. Το δημιούργησα μόνος μου, για να μπορώ να δείχνω και τη δουλειά μου. Είναι στα άμεσα σχέδια μου, απλά δεν έχει πραγματοποιηθεί και λόγω κρίσης.
 
επιμέλεια: Ματίνα Παπαμάρκου...