Σελίδες

25 χρόνια TV: Ατάκες που έχω αγαπήσει #giatitv - (video)






Τα 25 χρόνια συμπλήρωσε φέτος η Ελληνική Ιδιωτική Τηλεόραση. Εικοσιπέντε χρόνια από τότε που έκανε τα πρώτα της βήματα, δειλά δειλά, γεννώντας μια νέα εποχή, για τα τηλεοπτικά πράγματα, αλλά και για την ελληνική κοινωνία. 



Με αφορμή τα γενέθλια της ιδιωτικής τηλεόρασης, έκατσα και σκέφτηκα τι μου έμεινε με το πέρασμα του χρόνου αυτά τα 25 χρόνια! Εγώ, μεγάλωσα με την ιδιωτική τηλεόραση (25 χρονών και πλεον) γιορτές, αργίες, καλοκαίρια, βράδια πολλές ώρες, πολλά αγαπημένα πρόσωπα και πολλά...πρότυπα που στην συνέχεια καταρρίφθηκαν. 

Δεν θα αναφέρω καθόλου πρόσωπα τα οποία "αγάπησα" μέσα από το κουτί που βρίσκεται στο σαλόνι μου, όχι επειδή είναι πολλά απλά θα με πείτε εμμονικό! (αχαχχαχα). Θα αναφέρω ατάκες και ρόλους που ακόμα και σήμερα εγώ χαζεύω στο youtube και γελάω.

Ας ξεκινήσουμε την αντίστροφη μέτρηση: 

Νο 5: Αννέτα είσαι το ταίρι μου

Η απόλυτη ξινίλα. Τους κοιτούσε όλους αφ' υψηλου και τους αντιμετώπιζε ως κατώτερα όντα. Αγαπημένη στιγμή είναι: 

Η πρόβα νυφικού της Βίκυς 



Νο 4: Ντένη Μαρκορά

Πάρτε το evian καθίστε άνετα στο καναπέ μην σωριαστείτε και δείτε τις δύο από τις χιλιάδες ατάκες που ΛΑΤΡΕΨΑ!



-Χριστέ μου τι ντεκαντανς 




Νο 3: Όλγα Μαρκάτου

Cult ατάκες από την ΑΠΙΘΑΝΗ γιαγιά του Dolce Vita! Δεν ξέρω ποια να πρώτο βάλω...




No 2: Σωσώ! Αυτό φτάνει

Σωσώ λέω και κλαίω (από τα γέλια). Μεγάλη ηθοποιός που κατάφερε να με κάνει να δακρύσω και μόνο με τη φράση ''Και να σου πω κουμπάρε''.

Ρεσιτάλ κακίας γιατί βαριέται. Πώς να περάσει και η ώρα αν δεν κάνεις ένα-δύο τηλεφωνήματα;




Ήρθαν οι ΒΛΑΧΟΙ! #κλαίω





ΣΤΟ Νο 1: Η απόλυτη ΣΤΑΡ Σάσα

Μπροστά στη Σάσα Παπαδήμα η Samantha Jones είναι μία χαρωπή νοικοκυρά.

Βιβλιοθηκάραααα 



Σας παρακαλώ... 




ΈΝΑ BEST όλα τα λεφτά:




Με αγάπη @ianastasis


Εσύ, γιατί ΤV;


Μοιράσου το στο #giatitv