Σελίδες

Ποιές σειρές προτείνω σε "ένα" βράδυ βαρεμάρας.

 
Γειά σας,

Είναι βράδυ και βαριέμαι σπίτι, η τηλεόραση δεν έχει  τίποτα και τί να έχει αφού η κρίση τα έχει "χτυπήσει" όλα και ακούγοντας μουσική (athensparty.com) κατα προτίμηση γιατί  πρώτον δεν έχει διαφημίσεις, και δεύτερον παίζει ωραία και ευχάριστη μουσική για τα δικά μου αυτιά  είπα να σας γράψω ένα κείμενο που να σας λέει πως περνάω εγω την ΄ελάχιστη΄ ώρα στο σπίτι μου. Ξέρω οτι  δεν αφορά τους περισσότερους για το τι κάνω και γιαυτό δεν σας ΥΠΟΧΡΕΩΝΩ να το διαβάσετε απλά πατήστε επάνω δεξία το Χ γιατί άλλωστε να χαλάμε τησ καρδιές μας.
Λοιπόν, εκτός απο το να γράφω άρθρα σε αυτο το blog  και στο site όπου γράφω  oktv.gr , προσπαθώ να βλέπω φανατικά κάποιες σειρές που δεν είναι και πολλές αλλά εγω θέλω να σας τις προτείνω. Αρχικά θα σας πώ οτι ΝΑΙ  βλέπω και βαλς 12 θεών.

Και επειδή είδη σας αποκάλυψα μια ελληνική σειρά θα ξεκινήσω απο αυτες:
  • το Βαλς 12 θεών είναι μία απο αυτές μια σειρά που κινήτε με πολύ αργούς ρυθμούς αλλα βλέπετε και περνάει η ώρα σου. (Αν το βλέπετε να μπαίνετε στον Αnt1 κύπρου έχει φτάσει κάπου στο 90 επεισόδιο).
  • μια δεύτερη είναι τα Κλεμμένα όνειρα και για αυτήν την σειρά ντρέπομαιιιιι αλλα την βλέπω και μου αρέσει αλλα και αυτή η σειρά κινείται με ρυθμούς χελώνας.
  • Τέλος, με της ελληνικες σειρές θα σας πώ οτι που και που βλέπω και μία σειρά που έχω γράψει σε dvd απο το παρελθόν και είναι τα Υπέροχα Πλάσματα που παιζόντουσαν στον Alpha κάπου το 2007-2008 και το υπογράφει η Μυρτώ Κοντοβά είναι 26 επεισόδια και μου αρέσουν πολύ.
Απο ξένες σειρές λοιπόν βλέπω
  • Friends και ποιός δεν βλέπει φιλαράκια αλλά επειδή τα έχω πολυ δεί τα φιλαράκια την έχω βάλει λίγο στον πάγο σαν σειρά.
  • Την θέση της την έχει πάρει το how I  met your mother εμένα μου θυμίζει πολύ τα φιλαράκια και την βλέπω για να περνάει η ώρα μου πολυ όμως απο την παρέα μου μου λένε οτι είναι πραγματικά καλή.
  • Επίσης έχω δει μόνο τον 1ο κύκλο απο το breaking bad και θέλω οπωσδήποτε να δώ και τους υπολόιπους διότι έχω ακούσει τα καλύτερα.
  • για το τέλος άφησα μία σειρά που ξεκίνησα μόλις μία βδομάδα NCIS μια αστυνομική σειρά που δεν έχω δει πολύ και ακόμα δεν έχω άποψη.
Αυτά λοιπόν για απόψε θα τα πούμε ελπίζω σύντομα σε ένα επόμενό μου "προσωπικό" μου κείμενο,περιμένω σχόλια σας , ιδεές σας και προτάσεις για επόμενα κείμενα μπορεί και video....

Φιλικά,
Αναστάσης