Σελίδες

16 ατάκες που θα σου φτιάξουν την ημέρα


«Θέλω τα παιδιά μου να έχουν αυτό το βαθύ, εσωτερικό συναίσθημα ότι επιτρέπεται και είναι καλό να είσαι ευτυχισμένος.
Ότι δεν είναι ανάγκη να κατασκευάζεις μονίμως προβλήματα που δεν έχεις».
​> Jack Nicholson, είδωλο
«Η επιτυχία μου νομίζω ότι βασίζεται στο εξής: Ποτέ μου δεν ήμουν καλή στο να δικαιολογούμαι προς άλλους ή στο να δέχομαι δικαιολογίες από άλλους».
​> Florence Nightingale, Βρετανίδα κοινωνική αναμορφώτρια
«Σε είκοσι χρόνια από σήμερα θα νιώθεις πιο απογοητευμένος γι' αυτά που δεν έκανες παρά γι' αυτά που έκανες. Οπότε, βγες έξω και εξερεύνησε, ονειρέψου, ανακάλυψε...»
​> Mark Twain, συγγραφέας
«Δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση από την τεράστια επιτυχία».
​> Frank Sinatra, τραγουδιστής και ηθοποιός
«Όταν ήμουν πέντε χρόνων, η μητέρα μου μου έλεγε ότι το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή είναι η ευτυχία. Όταν πήγα στο σχολείο, με ρώτησαν τί ήθελα να γίνω όταν θα μεγάλωνα. Απάντησα “Ευτυχισμένος”. Μου είπαν ότι δεν είχα καταλάβει την ερώτηση. Τους είπα ότι δεν έχουν καταλάβει τη ζωή».
John Lennon, μουσικός και μέλος των Beatles
«Οι περισσότεροι άντρες θα περάσουν μια δεύτερη παιδική ηλικία. Το ενδεχόμενο αυτό μου προξενεί πανικό. Γιατί τη ζωή μου μέχρι σήμερα την έχω ζήσει ακραία - μεθώντας, τρώγοντας μέχρι σκασμού ή καθόλου, κοιμώμενος για μέρες σερί ή μένοντας άγρυπνος για μερόνυχτα, δουλεύοντας χωρίς σταματημό ή κοπροσκυλιάζοντας χωρίς καμία αιδώ. Έχω χαρεί τον έρωτα και έχω υπομείνει τα χανγκόβερ μου ως συνέπεια, όχι ως τιμωρία. Δεν σκέφτηκα ποτέ να κόψω τις καταχρήσεις μου με αντάλλαγμα λίγο παραπάνω χρόνο στα γεράματα. Η γυναίκα μου παντρεύτηκε έναν άντρα. Δεν βλέπω τον λόγο να κληρονομήσει ένα μωρό».
John Steinbeck, συγγραφέας
«Γράψε κάτι που να αξίζει να διαβαστεί ή κάνε κάτι που να αξίζει να γράψεις».
​> Benjamin Franklin, Εθνοπατέρας των ΗΠΑ, συγγραφέας, εφευρέτης, στρατιωτικός και διπλωμάτης
«Ένας άντρας είναι επιτυχημένος αν στον χρόνο που παρεμβάλλεται από το πρωί που θα σηκωθεί μέχρι το βράδυ που θα πέσει για ύπνο κάνει ό,τι του γουστάρει».
Bob Dylan, τραγουδοποιός
«Όταν όλα σου πάνε ανάποδα, να θυμάσαι ότι το αεροπλάνο απογειώνεται έχοντας τον άνεμο κόντρα, όχι από πίσω του».
​Henry Ford, βιομήχανος
«Επιτυχία είναι να πορεύεσαι από αποτυχία σε αποτυχία χωρίς να χάνεις τον ενθουσιασμό σου».
​> Winston Churchill, πρώην πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου
«Η καλύτερη έξοδος διαφυγής είναι πάντα ίσια μπροστά».
​> Robert Frost, ποιητής
«Το παρελθόν είναι μόνο ο πρόλογος».
William Shakespeare, θεατρικός συγγραφέας και ποιητής
«To θάρρος είναι μια εκδοχή του μεγαλείου υπό συνθήκες πίεσης».
​> Ernest Hemingway, συγγραφέας και δημοσιογράφος
«Εγώ και μόνο εγώ, όχι αυτά που συμβαίνουν γύρω μου, έχω τη δύναμη να με κάνω ευτυχισμένο ή δυστυχισμένο σήμερα. Το χθες έχει πεθάνει, το αύριο δεν έχει φτάσει ακόμα. Έχω μόνο μια μέρα, το σήμερα, και θα την περάσω ευτυχισμένος».
​> Groucho Marx, κωμικός και συγγραφέας
«Υπάρχει ένας κανόνας που, πάνω από οποιονδήποτε άλλο, σε κάνει άντρα: Ό,τι και να σου τύχει, αντιμετώπισέ το όρθιος».
​> Robert Jordan, συγγραφέας
«Εις υγείαν των τρελών, λοιπόν! Των απροσάρμοστων. Των επαναστατών. Των ταραχοποιών. Αυτών που βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά. Που δεν γουστάρουν τους κανόνες. Και που δε σέβονται την καθεστηκυία τάξη. Μπορείτε να παραθέσετε τα λεγόμενά τους κατά λέξη, να διαφωνήσετε μαζί τους, να τους αποθεώσετε ή να τους εξευτελίσετε. Το μοναδικό πράγμα που δεν μπορείτε να κάνετε, όμως, είναι να τους αγνοήσετε. Γιατί αυτοί αλλάζουν τα πράγματα. Σπρώχνουν την ανθρωπότητα προς τα μπρος. Ενώ κάποιοι τους θεωρούν τρελούς, εμείς τους βλέπουμε ως διάνοιες. Γιατί μόνο αυτοί που είναι αρκετά τρελοί ώστε να νομίζουν ότι μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο, μπορούν εν τέλει να τον αλλάξουν».
​> Steve Jobs, οραματιστής

gr.askmen.com